Jag är så kreativ att jag inte kommer på en rubrik.

Hallojsan! Idag är det fredag, men för mig känns det inte riktigt som det. Jag har ju egentligen bara varit två dagar i skolan denna vecka, i måndags och nu idag då jag var sjuk. Så sådandär riktig "fredagskänsla" har jag nog inte, men man kan väl låtsas? Det bästa idag var att vi egentligen skulle vara till halv 5 i skolan, men vår engelskalärare gav oss en läxa att göra hemma istället, så vi fick sluta jämnt 4, skitskönt!
Just nu sitter jag i min ensamhet och äter popcorn och kollar på Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Jag tänke se på de två andra imorgon, och ha ett litet mini-maraton. Hur har er fredag varit? (:



Comments make me happy!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback