To the land of crumpets and policeboxes!

Efter många om och men, många "har vi nu säkert pengar" och "men vi kan ju göra det i nästa höst" så har jag och mina två systrar äntligen bokat en resa till London! I oktober åker vi och stannar 5 dagar där. Jag är otroligt taggad!  Vi har i alla fall planerat in att åka till Warner bros. Harry Potter studio och till Tower of London, men resten av dagarna har vi ännu oplanerade och ser lite var vi hamnar. Åååh, jag längtar! :P

Har ni nångång varit till London? Vad tyckte ni om det i så fall? 

Comments make me happy!
Postat av: Linda

JEEEEEEEEEE! :D

2012-08-13 @ 22:44:56
URL: http://keepmeinsane.blogg.se
Postat av: Ronja

London <3 Härlig stad, alla är ju såå trevliga!
Far sen till King's cross ti Harry Potter platformen, finns på kartor o metron far ju dit, enkelt att hitta.
Jag kan rekommendera åt dig Camden, ett MÅSTE! :)

Svar: King's Cross tänkt vi nog fara till, o Camden också, har på känn att de e där de kommer fara mest pengar ;)
mitsukii.blogg.se

2012-08-14 @ 17:11:19
URL: http://leijonapentu.ratata.fi

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback