Oj, jag hade visst glömt hur bra de var ♥




(klicka på bilderna för att komma till låtarna)

Här kommer jag med ett till musikinlägg. Jag gjorde ganska många av dem på min gamla blogg, men jag orkar int bry mig, haha. Som ni kanske förstår av inläggsrubriken har jag blivit nykär i underbara The Gazette. Jag ser ju dem hela tiden på mitt Tumblr-dashboard, men det har liksom blivit av rutin att reblogga dem och sånt. Men då och då så stannar jag upp och verkligen lyssnar, och tänker efter och fattar varför de är mitt favoritband och har varit det i flera år nu. Fast ni inte gillar japansk musik så tycker jag att ni ändå ska ge dem en chans, för de är åh, så bra. Speciellt Remember The Urge, den i mitten alltså, tror jag att de allra flesta rock-fans kan tycka att är bra. To sum it all up; Gazerock is not dead!! ♥♥

Comments make me happy!
Postat av: becka

Hei. Jag har ingen aning om du hört om honom tidigare, men jag tror du skulle gilla att lyssna på Yohio. Han är en svensk kille som blivit stor i Japan. Ville bara säga det lite random här. Kika gärna in på min blogg oxå^^

Svar: Såklart jag hört om Yohio :D Han är ju superbra, fast jag föredrar ändå Seremedy ^^
mitsukii.blogg.se

2012-09-28 @ 21:06:27
URL: http://sajin.blogg.se
Postat av: becka

Hehe. Okej^^

2012-11-08 @ 21:48:11
URL: http://sajin.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback