Okej okej.

Tog en liten paus från bloggen där. Har haft typ de mest dramatiska dagarna i hela mitt liv den senaste veckan, så tänkte inte direkt på bloggen. Inte för att det händer nåt intressant nu på sommaren heller. Det är antingen för varmt för att vara ute eller så regnar det, haha. De senaste dagarna har det i alla fall regnat så jag har sysselsatt mig med  internets magiska värld. Mitt nyaste beroende är TV-serien Swamp People som handlar om alligatorjägare i Louisiana. Den serien är så dålig att den blir bra, haha. Även denna kväll/natt kommer tillbringas med att se på den serien. Har ni sett serien Swamp People?

Mina favoriter i serien är Bruce och hans hund Taylor och Juniors son; Willie ^^
 

Comments make me happy!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback