Omigoshsoscary!

Tja bloggeeen!Long time no see. Mycket har hänt i mitt liv, mycket roligt men också mycket tråkigt, det roliga skall nog allt berättas i skilda inlägg. Denna helg har dock varit chill. På fredagen for jag till mina systrar i Åbo, och idag skall jag hem. Det är alltid mycket lättare att vara här, som om allt som händer hemma inte finns. Just nu kollar jag på Paranormal Activity för första gången, sedan måste jag fortsätta göra skolarbeten ;____;

Comments make me happy!
Postat av: NATSUKO-CHAN

Sv: Jo jag har ingen brådska jag kommer inte ändå att vara i Åbo förens 2:a Januari på grund av att jag har praktik ^__^ ( bara ibland då jag är busig och åker dit på helgerna)

2012-11-25 @ 18:56:12
URL: http://natsuko.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback